Szabó Erika

Ügyfélszolgálati vezető

 

2020. novemberében kerültem gyes után a Tüske Kft ügyfélszolgálatára. Akkor még OKJ-s képzéseket indítottunk, s mivel megszűnőben volt ez a képzési forma, így sokan jelentkeztek különböző tanfolyamokra. Igyekeztem minden jelentkezővel mihamarabb felvenni a kapcsolatot és a legjobb tudásom szerint tájékoztatni az általa kiválasztott képzésről/képzésekről. 2021-ben az OKJ megszűnésével maradtam az ügyfélszolgálaton és a tanfolyamszervezők munkáját is segítettem.
2022 nyarán döntött úgy a vezetőség, hogy az ügyfélszolgálat mellett 1-2 képzést is rám bíznak, így már tanfolyamszervezőként is bizonyíthatok. Sokat tanultam és fejlődtem az elmúlt közel 2 évben, még sok kihívás vár rám! A családias hangulat nagyon sokat számít a hétköznapokban, amely köszönhető úgy a vezetőségnek, mint a kollégáknak!